12 July 2009

You can't stop the beat

Hey people!
Sorry I haven't been updating very much, I'm just really busy with school+work!
So my school has decided what they are going to do for the whole-school drama production, which is held every year in december- hairspray!! I'm so excited!! The auditions are in september and I want to audition for the main part haha. Though a lot of (talented) people have put their names down for the role that I really, really want, which means I've got quite a bit of competition, haha.









Sorry for the rubbish photos! I'm a rubbish poser and my sister is a rubbish photographer haha!
Wearing: playsuit(topshop), denim shirt(topshop), black tights(primark) and black ankle boots(topshop.

13 comments:

  1. leuk jurkje! &&wat is jou gezicht mooi zeg :)

    ReplyDelete
  2. Ik heb dat denim shirt ook van Topshop alleen dan in de lichte variant! Helaas zit die kleur bijna tegen het mint groene aan, dat is wel jammer!

    Jij werkt in de Topshop toch? Heb je deze laarjes ook gezien:

    http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=12556&catalogId=19551&productId=1246951&categoryId=73929&parent_category_rn=42358

    Weetje ook hoe hoog ze ongeveer zijn en zijn ze net zo mooi in het echt? =p Wil ze mss gaan bestellen!

    Leuke outfit trouwens! ;)

    ReplyDelete
  3. @helen: dankje! Jij hebt een superknap gezicht, jaloers hier hoor!

    @posh: Ohh deze laarsjes zijn GEWELDIG, Ik heb ze gepast en vind ze zoo mooi, ik wil ze erg graag kopen, maar ik moet sparen voor een nieuwe camera + voor vakantie! ze zijn heel erg hoog, 13 cm ongv? en echt veel mooier in het echt.
    Ik ben verliefd, en ik weet zeker dat jij ook verliefd op ze zult zijn haha. zeker kopen!

    en Dankje!

    ReplyDelete
  4. Oeh, super!! <3 Ze vallen gewoon true to size? Dan ga ik ze morgen bestellen, bedankt!!

    ReplyDelete
  5. Voor mij wel, maar voor een andere meisje op mijn werk die ze ook probeerde waren in haar maat een beetje krap, ligt eraan welke maat je normaal neemt met topshop laarzen.

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit:)
    Hairspray is echt geweldig! Succes!

    ReplyDelete
  7. Hele mooie outfit en je bent zo'n knap meisje!!

    ReplyDelete
  8. Ook erg leuk outfitje! & echt een mooi gezichtje heb je! Zo cool dat je gewoon bij Topshop werkt!

    ReplyDelete
  9. Echt een geweldig playsuitje.

    ReplyDelete
  10. That playsuit is so lovely i think i might just have to run down to topshop and pic that up XD

    ReplyDelete
  11. Heel leuk, ik wil je spijkerblouse hebben haha

    ReplyDelete
  12. hou echt heel veel van je jurkje dacht ik, maar ik lees hier playsuit! anyway; nice!
    xx

    ReplyDelete